• تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

 

مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما

مرکز خدمات تعمیرات پاکشوما مفتخر است با گردآوری تیمی متخصص از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران کشور اقدام به ارائه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما شامل خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما و تعمیرات ماشین ماشین ظرفشویی پاکشوما نماید.

هنگامی که شما درخواست تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما خود را از طریق تماس تلفنی با شماره 02191001680 و یا فرم آنلاین درخواست سرویس ثبت می نمایید، متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن ، پس از هماهنگی با شما جهت رفع مشکل دستگاه به محل اعزام شده و اقدام به تعمیر و رفع عیب دستگاه شما خواهند نمود.

خدمات قابل ارائه برای ماشین لباسشویی پاکشوما

4
+4

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی پاکشوما

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند به علت نوسان برقی و یا شستن ماشین لباسشویی با آب و یا بر اثر عوامل خارجی دچار آسیب گردد ؛ که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی ماشین لباسشویی پاکشوما مشکل رفع می گردد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما از قطعات اصلی دستگاه میباشد و تمام فرمان های ماشین لباسشویی توسط این قطعه انجام میگردد. لذا تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه در حوزه الکترونیک را دارا میباشد. مهندسان ما در مرکز تعمیرات پاکشوما با توجه به تجربه طولانی و شناخت المان های مرتبط با این قطعه اقدام به تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی پاکشوما نموده و در اجرای این مهم از قطعات اورجینال پاکشوما استفاده خواهند شد.

 

 تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی پاکشوما

 موتور ماشین لباسشویی پاکشوما یکی دیگر از قطعات مهم لباسشویی میباشد که ممکن است دچار خرابی هایی همچون تمام شدن ذغال موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ، خراب شدن بلبرینگ موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ، خرابی تاکومتر ماشین لباسشویی پاکشوما و سایر خرابی هایی از این قبیل گردد که مرکز تعمیرات پاکشوما این امکان را فراهم آورده که با استفاده از قطعات اصلی پاکشوما موتور ماشین لباسشویی پاکشوما شما را به بهترین شکل تعمیر و در صورت نیاز اقدام به تعویض موتور ماشین لباسشویی پاکشوما نماید.

 

تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام ماشین لباسشویی پاکشوما

در داخل دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما دو عدد بلبرینگ ، یک عدد کاسه نمد و یک شفت سه نظام قرار گرفته است که این مجموعه وظیفه چرخاندن درام (محفظه ای که در آن لباس میریزیم) ماشین لباسشویی که به وسیله تسمه به موتور دستگاه متصل  شده را بر عهده دارد.

علت خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده نادرست و ریختن بار بیش از اندازه در داخل ماشین لباسشویی و همچنین سرویس نکردن به موقع دستگاه میباشد.

جهت تعویض بلبرینگ های لباسشویی پاکشوما نیاز به باز کردن تمام اجزای ماشین لباسشویی و اوراق و مونتاژ کامل لباسشویی میباشد.

جهت تشخیص خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی پاکشوما مخزن داخل دستگاه را با دست بچرخانید ، اگر صدای غیرعادی به گوش میرسد احتمالا بلبرینگ های ماشین لباسشویی پاکشوما شما خراب شده است. در صورت خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی پاکشوما بهتر است از دستگاه استفاده نکنید زیرا موجب آسیب دیدن سایر قسمت های دستگاه از جمله شفت سه نظام ، آبکش و دیگ دستگاه خواهد شد.

در صورت خراب شدن بلبرینگ های ماشین لباسشویی پاکشوما ،  مرکز تعمیرات پاکشوما  آماده خدمت رسانی و تعویض بلبرینگ لباسشویی پاکشوما شما با قطعات اورجینال و با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب میباشد.

جهت اطلاع از هزینه تعویض بلبرینگ لباسشویی پاکشوما کلیک کنید

 

تعویض شیربرقی ماشین لباسشویی پاکشوما

شیربرقی ماشین لباسشویی پاکشوما وظیفه رساندن آب به جاپودری و داخل دیگ لباسشویی پاکشوما را بر عهده دارد. رسوب آب یکی از عواملی است که موجب خرابی شیربرقی  لباسشویی پاکشوما میگردد.

 

تعویض هیدروستات ماشین لباسشویی پاکشوما

هیدروستات یا همان سنسور فشار ماشین لباسشویی پاکشوما وظیفه تنظیم سطح آب داخل لباسشویی پاکشوما را برعهده دارد. در صورت خراب شدن هیدروستات لباسشویی پاکشوما دستگاه آب را قطع نمیکند  و داخل مخزن پر از آب میگردد. همچنین ممکن است دستگاه ارور بدهد و کار نکند.

 

تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما وظیفه تخلیه آب درون ماشین لباسشویی پاکشوما را بر عهده دارد. در صورت خراب شدن پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما آب داخل ماشین لباسشویی باقی میماند و لباسشویی ارور داده و ماشین لباسشویی وارد مرحله خشک کن نمیگردد.

 وجود شی خارجی مانند دکمه و سنجاق و ... داخل جیب لباس ها میتواند باعث خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما گردد.

شما میتوانید جهت تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما از تکنسین های حرفه ای مرکز تعمیرات پاکشوما کمک بگیرید.

 

تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای دو کمک فنر در پایین و چند کمک فنر در بالای دیگ میباشد. در صورت خرابی کمک فنرها دستگاه دچار لرزش و صدای غیرطبیعی میشود. برای تعویض کمک فنرهای ماشین لباسشویی پاکشوما نیاز به باز شدن سینی جلوی لباسشویی توسط متخصص و تعویض کمک فنر با قدرت متناسب با لباسشویی پاکشوما شما میباشد. استفاده از کمک فنر متفرقه و با قدرت نامناسب با دستگاه شما ممکن است موجب آسیب دیدن و شکستگی دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما گردد. شما میتوانید جهت تعویض کمک فنر متناسب با ماشین لباسشویی پاکشوما از تعمیرکاران مرکز تعمیرات پاکشوما کمک بگیرید.

 

تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاکشوما

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاکشوما انواع مختلفی دارد و در مدل های مختلف با یکدیگر فرق میکنند. گیر کردن آستین یا قسمتی از لباس هنگام بستن درب ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند در هنگام چرخش مخزن باعث پارگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاکشوما گردد و در این صورت تنها راه تعمیر تعویض لاستیک دور درب لباسشویی پاکشوما میباشد.

جهت اطلاع از هزینه تعویض لاستیک ماشین لباسشویی پاکشوما کلیک کنید

 

تعویض المنت ماشین لباسشویی پاکشوما

 

المنت ماشین لباسشویی پاکشوما وظیفه گرم نمودن آب در برنامه های مختلف را برعهده دارد. خرابی المنت ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند باعث گرم نشدن آب و نمایش ارور بر روی صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی پاکشوما گردد.

 

تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی پاکشوما

میکروسویچ یا همان قفل درب ماشین لباسشویی پاکشوما وظیفه قفل کردن درب در حین کار کردن ماشین لباسشویی پاکشوما را بر عهده دارد تا از باز شدن ناگهانی درب و نشت آب به بیرون در حین کار لباسشویی جلوگیری نماید.

در صورت خراب شدن میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی پاکشوما دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. میکروسوییچ درب لباسشویی پاکشوما انواع مختلفی دارد و باید برای هر مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما میکروسوییچ درب متناسب با همان مدل نصب گردد. شما میتوانید جهت تعویض میکروسوییچ درب متناسب با ماشین لباسشویی پاکشوما خود از متخصصان مرکز تعمیرات پاکشوما کمک بگیرید.

 

سرویس و جرم گیری ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما نیاز به جرمگیری و سرویس دوره ای 6 ماهه دارد. چرا که املاح موجود در آب و مواد شوینده و نرم کننده ها و همچنین کثیفی های موجود در لباس ها باعث انباشته شدن جرم داخل دیگ و اتصالات پلاستیکی و اطراف المنت ماشین لباسشویی پاکشوما میگردد. این جرم ها و کثیفی ها به مرور موجب خرابی قطعاتی همچون کاسه نمد و بلبرینگ ، پمپ تخلیه ، المنت و لاستیک دور درب لباسشویی پاکشوما میگردد. جهت جلوگیری از این موارد نیاز به سرویس دوره ای 6 ماهه ماشین لباسشویی پاکشوما میباشد. شما میتوانید جهت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی پاکشوما از متخصصان مرکز تعمیرات پاکشوما کمک بگیرید.

 

هرگاه با یکی از مشکلات معمول لباسشویی پاکشوما برخورد کردید جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما با مشاوران ما تماس حاصل بفرمائید تا در اسرع وقت جهت تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شما اقدام گردد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرم درخواست سرویس

جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی پاکشوما فرم ذیل را تکمیل بفرمائید تا کارشناسان ما جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند

دستگاه خود را انتخاب کنید


استان محل اقامت